ژائو: طرفداران بازار سنتی در آینده به علت عدم ورود به ارزهای دیجیتال، پشیمان خواهند شد!

مدیرعامل صرافی بایننس بر این باور است که طرفداران بازارهای سنتی در آینده از این که به بازار ارزهای دیجیتال ورود نکردند، پشیمان خواهند شد.

راهنمای مطالعه

فروپاشی شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، مانند اف تی ایکس (FTX )و ترافرم لبز (Terraform Labs)، اعتماد سرمایه‌گذاران را کاهش داد و بازار سنتی را وادار به ارزیابی استراتژی‌های خود را برای ورود به اکوسیستم ارزدیجیتال نمود. درحالی‌که بی‌میلی بازیکنان سنتی به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای پذیرش ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت است، ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس استدلال می‌کند که این تصمیم ممکن است در دو دهه آینده نتیجه معکوس داشته باشد.

“از آنجایی که این دسته درواقع مانع از پذیرش این فناوری توسط بازیگران مالی سنتی می‌شوند و این احتمال وجود دارد که آن‌ها از منحنی پذیرش بیشتر عقب بمانند. این عقب ماندن ممکن است پیامدهای وجودی برای آن‌ها در مدت 10 تا 20 سال داشته باشد.”

به گفته ژائو ، طی 10 تا 20 سال آینده، بازیگران مالی سنتی که تصمیم به کاهش سرعت پذیرش ارزدیجیتال می‌کنند، بسیار عقب‌تر از منحنی پذیرش قرار می‌گیرند.

ژائو ، همراه با دیگر کارآفرینان ارزهای دیجیتال، معتقدند که اقدامات بازیگرانی مانند سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) این صنعت را چند سال به‌عقب انداخت، وی افزود: “قانون‌گذاران این صنعت را بسیار بسیار سخت‌تر بررسی خواهند کرد، که صادقانه بگویم به نظر احتمالاً چیز خوبی است.”

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
1 سال قبل

3

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت