10500 دلار، سد اصلی روند صعودی بیت‌کوین!

راهنمای مطالعه

برخلاف بازار رمز ارز و بیت‌کوین (BTC)، سهام تسلا (TSLA) طی هفته ها و ماه های اخیر، رشد خوبی را تجربه کرد. با مشاهده ی نمودار، روند صعودی این شرکت، کاملا مشهود است.

در حالی که سهام تسلا از ژوئن سال 2019 حدود 800 درصد رشد داشت، بیت کوین در همین بازه ی زمانی با 25 درصد کاهش روبرو شده است. حتی از ابتدای سال، سهام تسلا بیش از 200 درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت کوین تنها 20 درصد رشد کرد. طبق گفته یک تحلیل گر برتر بازار رمز ارز، بیت کوین ممکن است به زودی همانند سرعت تسلا رشد کند. اما مسئله این است که ابتدا باید از 10500 دلار به عنوان سطح مقاومتی اصلی، عبور کند.

براساس ادعای این تحلیل گر، بیت کوین می تواند بعد از عبور از سطح مقاومتی اصلی خود به طور قاطعانه یک روند صعودی قوی را شروع کند. وی افزود: “وقتی بیت کوین از سطح 10500 عبور کند، فکر می کنم از تسلا سریعتر رشد خواهد کرد. هیچ چیز مانند بیت کوین مستعد افزایش قیمت نیست.”

مدیر عامل شرکت تحلیلی و تحقیقاتی Blockfyre نیز بر این موضوع تاکید کرد. او در ماه می بیان کرد: “اگر بیت کوین از این سطح عبور کند، دیگر مانعی برای رسیدن به رکورد قیمت خود نمی بیند. همانگونه که پادشاه رمز ارزها از سطح 3700 عبور کرد و اکنون در این قیمت قرار دارد.”

پشت این احساسات بسیار مثبت دلایلی خوبی وجود دارد. 10500 دلار طی سال گذشته یک سطح مقاومتی بسیار مستحکم برای بیت کوین بود. بیت کوین تاکنون چندین بار از این سطح عبور کرده اما نتوانست خود را تثبیت کند.

آیا عبور از این سطح ممکن است؟

تحلیلگران اعتقاد دارند که ممکن است بیت‌کوین بزودی از 10500 دلار بگذرد. براساس گزارشی که پیشتر شبکه ی خبری Bitcoinist منتشر کرد، تا زمانی که بیت کوین بالای سطح 8800 دلار قرار داشته باشد، به 10.500 دلار خواهد رسید. 8،800 دلار اهمیت بسیاری دارد زیرا از وارد شدن بیت کوین به روند ریزشی جلوگیری می کند. تحلیلگر دیگری نیز، براساس 4 دلیل تکنیکال به این موضوع اشاره می کند که بیت کوین به قیمت 10500 می رسد و سپس به سطح 11500 افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت