اولین هاوینگ بیت کوین اس وی!

راهنمای مطالعه

پس از بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین اس وی (BSV) نیز اولین هاوینگ خود را تجربه کرد و پاداش هر بلاک آن از 12.5 واحد به 6.25 واحد کاهش یافت. همانند بیت کوین کش، بلاک شماره ی 630،000، به عنوان بلاک هاوینگ و نصف کننده ی پاداش تعیین شده بود و در روز جمعه پس از حل شدن بلاک، هاوینگ انجام شد. پس از هاوینگ، بیت کوین اس وی 6 درصد ریزش قیمت داشت. با توجه به قیمت فعلی بیت کوین اس وی استخراج کنندگان این رمز ارز روزانه بر سر 200 هزار دلار پاداش بلاک های بیت کوین اس وی باید با هم به رقابت بپردازند. هنوز هش ریت شبکه ی این رمز ارز به هاوینگ واکنش خاصی نشان نداده و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا در روزهای آینده استخراج کنندگان بیت کوین اس وی در شبکه باقی خواهند ماند و یا اتفاقی که برای بیت کوین کش افتاد برای این رمز ارز نیز تکرار خواهد شد. در اوایل ماه فوریه هش ریت شبکه ی بیت کوین اس وی به دلیل ریزش شدید قیمت آن در حدود 25 درصد کاهش یافت. در آن زمان این رمز ارز از 370 دلار به 110 دلار سقوط کرد. در حال حاضر علی رغم رشد دوباره ی بیت کوین اس وی نسبت به آن زمان، هش ریت شبکه رشد قابل توجهی نداشته است.

در سال 2018 بود که در جامعه و بزرگان بیت کوین کش اختلاف نظر و مشکلاتی شکل گرفت که منجر به شکل گیری بیت کوین اس وی شد. در حال حاضر نمی توان در رابطه با وضعیت آتی هش ریت شبکه و شرایط استخراج کنندگان بیت کوین اس وی اظهار نظر کرد اما بعید نیست اتفاقی که برای بیت کوین کش که منجر به مهاجرت ماینرها به سمت بیت کوین (BTC) شد، برای بیت کوین اس وی نیز تکرار شود.

هفته ی جاری به علت دو رویداد هاوینگ بیت کوین کش و بیت کوین اس وی، به عنوان هفته ی مهمی در تاریخ حوزه ی رمز ارز ثبت خواهد شد. هاوینگی که برای بیت کوین کش تا به اینجا خوشایند نبوده و در رابطه با بیت کوین اس وی، هنوز نمی توان به قطعیت نظری ارائه داد.

منبع: Coindesk

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت