بنیان‌گذار Huobi: تا پایان سال 2024 بازار گاوی برای بیت‌ کوین وجود نخواهد داشت!

راهنمای مطالعه

یکی از بنیان‌گذاران هوبی (Huobi) یک پیش‌بینی برای بازار نزولی بیت‌کوین (BTC) و دارایی‌های دیجیتال ارائه داده است. به گمان دو جون (Du Jun)، یکی از بنیان‌گذاران هوبی، تا پایان سال 2024 یا اوایل سال 2025 شاهد بازار گاوی نخواهیم بود. وی در گفتگویی با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) بیان کرد که با بررسی چرخه‌های گذشته بازار این احتمال وجود دارد که تا حدود سه سال دیگر شاهد چرخه جدیدی نباشیم. وی پیش‌ازاین نیز گفته بود که “ما اکنون در مرحله اولیه یک بازار نزولی هستیم و پس‌ازاین چرخه، تا پایان سال 2024 و اوایل سال 2025 نباید چشم‌انتظار بازار صعودی بعدی بیت‌کوین باشیم.”

جون معتقد است که چرخه‌های بازار بیت‌کوین همگی به رویدادهای هاوینگ مرتبط هستند. در چرخه قبلی، در سال پس از هاوینگ بیت‌کوین ، قیمت‌ها یک روند صعودی رو به افزایش داشتند. در حال حاضر هاوینگ بعدی برای 4 می 2024 برنامه‌ریزی‌شده است. بنابراین، اگر تاریخ همخوانی داشته باشد، اواخر سال 2024 می‌تواند زمان آغازی دوباره برای بازارهای رمزارز باشد. در پروسه هاوینگ پاداش هر بلاک برای ماینرها، از 6.25 بیت‌کوین فعلی به 3.125 بیت‌کوین در هر بلاک کاهش می‌یابد. پس از هاوینگ قبلی، که در ماه می 2020 رخ داد، تا اکتبر و نوامبر همان سال، در بازار فعالیت کمی وجود داشت. اما در اواسط دسامبر، این فعالیت از بالاترین رکورد قبلی خود پیشی گرفت.

ازآنجایی‌که در این بازار عوامل تأثیرگذار بیشتری وجود دارد و در حال حاضر سرمایه‌گذاران سازمانی درگیر این بازار هستند، چرخه بازار فعلی با چرخه‌های پیشین کمی متفاوت است. جون تأیید کرد که دیگر پیش‌بینی روند بازار کار چندان ساده‌ای نیست:

«پیش‌بینی دقیق واقعاً سخت است زیرا عوامل بسیار دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند بر بازار تأثیر بگذارند – مسائلی مانند مسائل ژئوپلیتیکی ازجمله جنگ یا کووید…»

در واقع می‌توان گفت روند بازار نسبت به سال‌های گذشته، تغییر کرده است زیرا سرمایه‌گذاران کلان به این بازار ورود کردند و دیگر یک بازار کوچک به شمار می‌آید.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت