بیت‌ کوین هنوز برای رسیدن به نقطه بدون بازگشت خود باید ادامه دهد!

راهنمای مطالعه

تب و تاب بازار بیت کوین (BTC) داغ‌تر از هر زمان دیگری است. اکنون بیت کوین مورد علاقه اقتصاددانان ارشد، موسسات سرمایه گذاری و مدیران صندوق‌های مالی است. در ابتدای پیدایش رمز ارز بیت کوین، وال استریت و ثروتمندان از بیت کوین فقط به عنوان یک علاقه زودگذر که هیچ تاثیری در بازار و تجارت ندارد یاد می‌کردند، اما اکنون بخش گسترده‌ای از این دارایی کمیاب دیجیتالی را در اختیار خود دارند. افزایش ناگهانی تقاضا همراه با کاهش عرضه، باعث افزایش روند صعودی قیمت بیت کوین در بازار رمز ارز شده است که قیمت هر واحد بیت کوین را بیش از پنج برابر افزایش داد.

مدتهاست که افزایش قیمت بیت کوین توسط مدل تجاری(S2F) پیش بینی شده است، اما به تازگی این مدل توانسته است خود را تا حد زیادی اثبات کند. برخی از سرمایه گذاران با توجه به این مدل انتظار داشتند رمز ارز بیت کوین تا ماه می سال 2020 با قیمت بیش از 50 هزار دلار معامله شود، اما از زمان پیدایش بیت کوین مدت زمان قابل توجهی گذشته و با وجود تمام فراز و نشیب‌های بازار بیت کوین، این رمز ارز هنوز نتوانسته است به چنین سطحی برسد. اما طبق گفته خالق مدل تجاری(S2F)، بیت کوین خیلی زود می‌تواند به این سطح برسد.

مدل تجاری(S2F) تلاش می‌کند تا برآوردی تخمینی از قیمت هر واحد بیت کوین، بر اساس کمبود آن حساب و ارائه کند. سازوکار پاداش دهی سیستم هاوینگ (halving) در بلوک کد گذاری شده دارایی بیت کوین، میزان عرضه محدود شده بیت کوین را حتی بیشتر هم کاهش می‌دهد و در نتیجه افزایش قیمت را در پیش خواهیم داشت. هنگامی که این اتفاق در ماه می سال 2020 رخ داد، حتی اگر واکنشی فوری برای افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 50 هزار دلار وجود نداشته باشد، اما بیت کوین را در مسیری که در حال حاضر سپری می‌کند، قرار داد.

در حالی که مقایسه‌های خیره کننده‌ای بین اوج قیمتی حال حاضر و اوج قیمتی سال 2017 وجود دارد، اما مدل PlanB نشان می‌دهد که بازار تجاری گاوی هنوز در سیستم بیت کوین آغاز نشده است. این همان نقطه بدون بازگشت است که سازنده مدل تجاری (S2F) به آن اشاره کرده است.

نمودار نمایانگر نحوه عملکرد نقطه بدون بازگشت است. از آن نقطه به بعد، رمز ارز بیت کوین، ظرفیت موجود در بازار را بین 600 تا 800 درصد دیگر اضافه می‌کند. افزایش مشابه از سطح فعلی، قیمت هر بیت کوین را در حدود 250 هزار دلار تا 350 هزار دلار قرار می‌دهد که با توجه به اهدافی که کارشناسان از همه اقشار پیش بینی می‌کنند، غیر واقعی نیست. با نظر به بازار گاوی قبلی نسبت به بازار فعلی، صعود بیت کوین به بالای 325 هزار دلار قابل توجیه است. تحلیل‌گران افزایش قیمت بیت کوین را در بلندمدت به 400 هزار دلار تا 500 هزار دلار به ازای هر واحد پیش بینی کردند.

 منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت