ثبت رکورد جدید برای هش ریت شبکه‌ی بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

نرخ هش ریت بیت کوین (BTC) به میزان اوج خود رسیده و نشانه های امیدوارکننده ای را بعد از هاوینگ (Halving) این رمز ارز، از خود بر جای گذاشته است. در تاریخ 11 می سال جاری، شاهد هاوینگ بیت کوین بودیم و بلافاصله پس از آن، نرخ هش ریت از 121 اگزاهش به 90 اگزاهش کاهش یافت. اما در ادامه شاهد بازیابی و اوج گیری دوباره ی این شاخص بودیم. بازیابی سریع نرخ هش ریت بیت کوین نشان می دهد که صنعت استخراج همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد. در حال حاضر نرخ هش ریت شبکه به 135 اگزاهش رسیده است.

بازگشت ماینرهای قدیمی

بعد از هاوینگ، در ابتدا ماینرها با کاهش تولید بیت کوین و مشکلات مکرر پیرامون هزینه ها دست و پنجه نرم می کردند و برای حل این مشکلات باید از ذخایر بیت کوین خود بهره می بردند، اما شرایط فعلی به طور کلی تغییر کرده است. آلجاندرو توره (Alejandro Torre)، از مقامات استخر Poolin بیان کرد که دستگاه های قدیمی نیز سودآوری خود را بدست آورده اند. وی توضیح داد:

“نکته جالب توجه این است که هش ریت همچنان در حال افزایش است که قطعا مربوط به قیمت فعلی بیت کوین می‌باشد، حتی دستگاه های قدیمی دوباره سودآور شده اند.”

بنابراین، براساس گفته های توره نرخ هش ریت شبکه بیت کوین روند صعودی را تجربه می کند. سختی شبکه نسبت به هفته های قبل کمتر شده و قیمت بیت کوین به بیش از 11000 دلار رسیده است. توره خاطرنشان کرد:

“در حال حاضر، سختی شبکه نسبت به دو هفته گذشته، از 17.35 به 16.85 رسیده و قیمت آن نیز رشد داشته است، بنابراین انتظار می رود در هفته های آتی شاهد رشد نرخ هش ریت باشیم. البته همه این موارد بستگی به قیمت بیت کوین در روزهای آتی خواهد داشت.”

رکورد نرخ هش ریت تنها پس از سه ماه از گذشت هاوینگ بیت کوین می تواند یک نشانه امیدوارکننده در نظر گرفته شود. این امر نشان می دهد که به دلیل عوامل مختلف همچون برق ارزان در سیچوآن چین، صنعت استخراج پایدار مانده است. بسیاری از مراکز بزرگ استخراج در سیچوآن مستقر هستند. در این منطقه با توجه به فصل بارندگی و وجود نیروگاه های برق متعدد، برای ماینرها برق با هزینه کم در نظر گرفته می شود.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت