رکورد جدید برای هش ریت شبکه ی بیت کوین!

راهنمای مطالعه

علی رغم ریزش 12 درصدی قیمت بیت کوین (BTC) در هفته ی گذشته، هش ریت شبکه به رکورد جدیدی دست پیدا کرد. طبق اطلاعات بدست آمده هش ریت شبکه در 1 مارچ 2020 به بالاترین میزان خود رسید.

136 میلیون تراهش در ثانیه، رکورد جدید هش ریت شبکه ی بیت کوین

هش ریت، به میزان قدرت محاسباتی که ماینرها به شبکه ی بیت کوین برای حل کردن بلوک ها و انجام تراکنش ها ارائه می دهند، گفته می شود. هرچه این میزان بیشتر باشد، شبکه امن تر خواهد بود.

رکورد جدید برای هش ریت شبکه ی بیت کوین!

آمار دقیقی در رابطه با مقدار هش ریت شبکه نمی توان ارائه کرد، در واقع عددی که هر سایت تحلیلی و خبرگذاری ارائه می دهد، نتیجه تحلیل چند پارامتر است.  طبق اطلاعات منتشر شده توسط Bitinfocharts، در 1 مارچ، هش ریت شبکه از 120 میلیون تراهش عبور کرد. همچنین سایت بلاکچین این عدد را نزدیک به 140 بیان کرد.

تحلیل گران معتقد هستند بعد از هاوینگ پیش رو که در ماه می اتفاق خواهد افتاد، به دلیل کاهش جایزه ی شبکه ی بیت کوین، رشد شدیدی در هش ریت وجود خواهد داشت. هم اکنون نیز شرکت هایی که در حوزه ی استخراج رمز ارز فعالیت می کنند، دستگاه های جدیدی با قدرت پردازشی بالایی برای ارائه به بازار آماده کردند و همه ی این موارد باعث رشد دو چندان هش ریت شبکه خواهد شد.
منبع cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت