شبکه‌ی بیت‌کوین در باثبات‌ترین وضعیت!

راهنمای مطالعه

شبکه ی بیت کوین (BTC) به تازگی توانست رکورد جدید هش ریت را ثبت کند و این مقدار به بیش از 125 اگزاهش در ثانیه رسید. به عبارت دیگر، شبکه بیت کوین در حال حاضر، باثبات‌ترین شبکه ی دنیای رمز ارزها می باشد.

دیگر خبری از چرخه ی خاموشی ماینرها نیست!

افزایش اخیر هش ریت بیانگر پیش بینی نادرست برخی تحلیل گران درباره چرخه ی خاموشی ماینرها می باشد. این پیش بینی بعد از هاوینگ (Halving) ماه می سال جاری بیان شد. این افراد بیان کردند که ماینرها به دلیل کاهش 50 درصدی پاداش شبکه، تجهیزات ماینینگ خود را خاموش خواهند کرد. در ابتدا این پیش بینی بسیار منطقی به نظر می رسید و مشابه آن را در دوران پس از هاوینگ های قبلی شاهدش بودیم، اما این بار شرایط متفاوت بود و هش ریت شبکه بعد از افت، به سرعت خود را بازیابی کرد و در حال حاضر توانست به یک رکورد جدید دست پیدا کند و به باثبات‌ترین شرایط خود برسد.

دن هلد (Dan Held)، مدیر صرافی کراکن (Kraken) در این رابطه بیان کرد که دیگر خبری از ترس و عدم قطعیت در مورد شبکه ی بیت کوین دیده نمی شود و قرار نیست این شبکه از بین برود. در واقع شبکه ی بیت کوین به ثباتی دست پیدا کرد که به این راحتی ها از بین نخواهد رفت.

دن هلد در توییتر خود نوشت:

“نرخ هش ریت شبکه ی بیت کوین، رکورد تازه ای را به نمایش گذاشته است. هاوینگ بیت کوین 63 روز پیش بود. ترس و نگرانی جامعه ماینرها در رابطه با چرخه خاموشی از بین رفته است.”

به روزرسانی تجهیزات ماینینگ!

برخلاف پیش بینی ها، ماینرها نه تنها شبکه بیت کوین را ترک نکردند، بلکه در حال حاضر سعی می کنند تجهیزات به روز و با کارایی بیشتر تهیه نمایند. در ماه آوریل، بیت مین (Bitmain) فروش نسل بعدی تجهیزات ماینینگ خود (S19 و S19 Pro) را آغاز کرد که توان محاسباتی 115 تراهش در ثانیه دارد.

یکی دیگر از موارد قابل توجه، تلاش آمریکا برای عبور از چین در صنعت ماینینگ است. در همین راستا این کشور، استخر Layer1 را برنامه ریزی کرده که تا سال 2021 موفق شود 30 درصد از کل هش ریت شبکه بیت کوین را از آن خود کند. بنابراین قطعا شاهد روند افزایشی هش ریت خواهیم بود.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت