مدیرعامل بایننس‌: بیت‌ کوین ۱۶ هزار دلاری در راه است!

راهنمای مطالعه

مدیرعامل بایننس (چگانگ پنگ ژائو) پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین به زودی ۱۶ هزار دلار می‌شود.

وی از تاثیرگذارترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال است و موافقان و مخالفان زیادی دارد. ژائو همچنان خوشبین به آینده بیت کوین است و در توییتر خود اعلام کرد قیمت بیت کوین به بیشترین مقدار خود طی ۱۸ ماه اخیر خواهد رسید.

ژائو در توییتر عنوان کرد: پیش‌بینی قیمت آسان است اما پیش بینی زمان دقیق تغییرات کار سختی است. بیت‌ کوین به‌زودی به قیمت ۱۶ هزار دلار می‌رسد. در حال حاضر ۱.۴ میلیارد نفر بر روی این موضوع کار می‌کنند.

مشخص نیست که منظور از این ۱.۴ میلیارد نفر چه کسانی است زیرا جامعه ارزهای رمزنگاری کوچک‌تر از این تعداد است. یه احتمال زیاد مدیرعامل بایننس تصور کرده است که اکثر مردم چین با اشتیاق جدید به این عرصه می‌پیوندند.

در کنار بیت کوین، بایننس به روابط چین با ارزهای دیجیتال نیز خوشبین است. بایننس‌ برای معامله کنندگان چینی، میز معاملاتی فرابورس را افتتاح کرده است و مدیرعامل این صرافی به Alipay و WeChat به عنوان ابزارهایی برای خرید بیت کوین اشاره کرده است. همچنین صرافی بایننس‌ قصد دارد در کشور چین دفتر جدیدی را باز کند تا تقاضای زیادی که در این کشور است را مدیریت کند.

پیش‌بینی های گذشته ژائو

در گذشته، برای پیش‌بینی ژائو لحظات بدی نیز رقم خورده است. به ویژه هنگامی که قیمت بیتکوین از کانال ۱۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد، مدتی قبل از آن ژائو اطمینان داشت که معامله گران از فروش زیر ۱۰,۰۰۰ دلار پشیمان خواهند شد و احتمالاً هرگز بیتکوین قیمت چهار رقمی را نمی‌بینند.

تا این لحظه قیمت بیتکوین طبق پیش بینی و انتظارات ژائو عمل نکرده است و روند آن صعودی نشده است. این امکان وجود دارد که تا انتهای سال روند صعودی شود و قبل از هاوینگ، بیت‌ کوین دچار رشد قیمتی شود.

شاخص حرص و طمع بیتکوین در حال حاضر در عدد ۵۰ و خنثی است و هیچ نشانه‌ای به سمت هیچ جهتی ندارد.
منبع bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت