مجموع ارزش درک شده‌ی بیت کوین از سال 2017 بسیار بیشتر است!

راهنمای مطالعه

ارزش درک شده‌ی بازار بیت کوین (BTC) از بالاترین میزان ثبت شده در سال ۲۰۱۷ نیز بالاتر رفته است. این درحالی است که اتریوم (ETH) همچنان برای رسیدن به بالاترین رکورد قبلی خود در تقلا می‌باشد. گلس نود (Glassnode) گردآورنده اخبار مربوط به بازار رمزارز، اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ارزش بازار درک شده‌ی بیت کوین با ۵۰ درصد افزایش از بالاترین سطح خود در انتهای سال ۲۰۱۷ نیز بالاتر رفته است. ارزش درک شده هر بیت کوین را زمانی که برای آخرین بار روی زنجیره جابه‌جا شده است، ارزیابی می‌کند. این امر تحلیل‌گران را قادر می‌سازد که قیمت پایه را برای افرادی فراهم کنند که در شبکه حضور دارند.

اگرچه در این شاخص، رمز ارزها در بازار مرکزی در نظر گرفته نمی‌شوند، به همین دلیل می‌توان گفت اطلاعاتی که در قالب بهای پایه معاملات سرمایه‌گذاران دراز مدت محاسبه می‌شود به احتمال زیاد از حدس و گمان‌های روزانه موثق‌تر است. مجموع ارزش درک شده بیت کوین در حال حاضر ۱۱۵ میلیارد دلار است. این میزان ۴۷ میلیارد دلار از بالاترین رکورد بیت کوین در سال ۲۰۱۷ نیز بالاتر به نظر می‌رسد. ارزش ۱۹۰ میلیارد دلاری بازار فعلی بیت کوین این‌طور نشان می‌دهد که دارندگان بیت کوین در حال حاضر از سودی بالغ بر ۶۵ درصد لذت می‌برند.

آمار Coinmetrics نشان می‌دهد که مجموع ارزش درک شده بیت کوین از ماه‌های اول سال ۲۰۱۸ همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بین ماه‌های ژانویه و می، با وجود هاوینگ و سقوط قیمت آن به بازه ۹۰ میلیارد دلار رسید. درحالی که پیش‌بینی‌های قبل از هاوینگ احتمال رشد ۶ درصدی ارزش درک شده‌ی بیت کوین را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ می‌دادند، پنج‌شنبه سیاه با یک روند معکوس ناگهانی بخش زیادی از سود سال ۲۰۲۰ را به هدر داد. از ماه می میزان ارزش درک شده‌ی بیت کوین با ثبات زیادی به روند رو به رشد خود ادامه داده است.

همواره در بازار رمز ارز، از شاخص اشاره شده برای پیش‌بینی روند آتی رمز ارز استفاده می‌کنند. در واقع با شرایط کنونی و سطحی که بیت کوین در حال حاضر از حیث شاخص ارزش درک شده قرار دارد، انتظار می‌رود که در میان مدت تا بلند مدت شاهد رشد قیمتی بیت کوین باشیم. به عبارتی شرایط رشد بیت کوین از نظر شاخص اشاره شده از سال 2017 و زمانی که بیت کوین توانست به سطح 20 هزار دلار برسد، مساعدتر است.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت