پلن‌بی: نرخ رشد بیت‌ کوین در سال 2021 برای هر ماه 20 درصد خواهد بود!

راهنمای مطالعه

بیت کوین (BTC) یک دارایی مالی است که تا به حال هیچ چیز دیگری مانند آن را شاهد نبودیم. بیت کوین دارای ویژگی‌های یک ارز واقعی است و به مانند یک فلز گرانبها مثل طلا نادر است. روایت بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال در مقابل آنچه که می‌تواند باعث سقوط سیستم ارز فیات مدرن باشد قرار گرفته است و موسسات و افراد ثروتمند را به دنبال ارزهای دیجیتال برای مقابله در برابر تورم سوق داده است. کمبود و نادر بودن این دارایی، برای حفظ ارزش طولانی مدت آن بسیار مهم است و تحلیلگرانی مانند پلن‌بی (PlanB) را وادار به استفاده از فرمول ریاضی برای محاسبات 21 میلیون بیت کوین و سازوکار هاوینگ (halving) کرده است.
در این میان، پلن‌بی یک مدل خاص که از آن به عنوان مدل انباشت به عرضه (S2F) نام برده می‌شود، رونمایی کرد که از همه مدل‌ها بیشتر قابل استناد است. این مدل پیش بینی می‌کند که به دنبال هر رویداد هاوینگ برنامه ریزی شده منظم، قیمت بیت کوین به طور تصاعدی افزایش می‌یابد. پلن‌بی با توجه به تخمین زدن این مدل با استفاده از فرمول‌های ریاضی، انتظار دارد ارزش مدل انباشت به عرضه برای بیت کوین، ماهانه در حدود 20 درصد افزایش قیمت را برای این رمز ارز به همراه داشته باشد.

افزودن ارزش 20 درصدی در هر ماه به بیت کوین در طول سال 2021 منجر به بالاتر رفتن قیمت سالانه این رمز ارز به بیش از 250 هزار دلار به ازای هر واحد بیت کوین می‌شود. با این حال، برخی از عوامل قابل توجه در مورد مدل S2F و اقدامات قیمت بیت کوین وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. درواقع قطعا عوامل فاندامنتال و خبرهایی که پیرامون این بازار منتشر می‌شود بر روند قیمتی بیت کوین تاثیر گذار خواهد بود و برخی از عوامل و روندها را، ریاضیات نمی‌تواند پیش بینی کند.

بنابراین قیمت بیت کوین طبق مدل S2F نیز در میان راه در سال 2021 افت و خیزهایی دارد، یعنی افزایش 20 درصدی ماهانه در تمام طول سال دوام نمی‌آورد. اما این لزوماً به این معنی نیست که وقتی اوضاع تراز ‌شود، عملکرد قیمت نیز کاهش یابد. در بازارهای گذشته گاوی، قیمت بیت کوین بسیار فراتر از ارزش انباشت به عرضه، افزایش یافت، بنابراین احتمال تکرار این روند نیز وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که هنوز برخی از تحلیل‌گران با این مدل مخالف هستند، اما تاکنون به نظر می‌رسد که این مدل نه به طور کامل، اما تاحدود بسیار زیادی قابل قبول باشد.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت