پیش بینی ویلی وو از آینده‌ی ‌بیت کوین، هزار یا 100 هزار دلار؟

راهنمای مطالعه

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل گر و فعال بازار ارزهای دیجیتال در برنامه Keiser Report به عنوان مهمان حاضر شد و در مورد ابعاد مختلف این حوزه با مکس کیسر (Max Keiser)، مجری برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ویلی وو در رابطه با آینده ی بیت کوین (BTC) اظهار نظرات مختلفی ارائه داد. وی معتقد است که بیت کوین می تواند به 135 هزار دلار نیز برسد. اما در مقابل احتمال ریزش هم وجود دارد، هرچند بعید است.

وو در ادامه به نکته ی جالبی اشاره کرد و گفت فرض کنید که بیت کوین تا هزار دلار ریزش قیمت داشته باشد. چیزی که هرچند بسیار بعید است اما به هر حال ممکن است اتفاق بیفتد. در آن صورت می توان گفت اکثر ماینرها از شبکه خارج شده و تنها تعداد انگشت شماری باقی خواهند ماند.

اگر آن ها هم از شبکه خارج شوند، آینده ی بیت کوین مبهم خواهد شد و معلوم نیست چه اتفاقی برای شبکه ی بیت کوین خواهد افتاد.

وی در ادامه تاکید کرد که تقریبا چنین حالتی ممکن نیست و شاخص های بیت کوین در شرایط بسیار مساعدی قرار دارد.

وی در این باره گفت:

” بیت کوین آماده ی جهش است. همه شرایط برای روند صعودی بیت کوین مهیا است و بعد از انجام فرآیند اصلاح قیمت، می توان شاهد رشد چشمگیر بیت کوین بود.”

وو در ادامه ی صحبت، در رابطه با آینده ی بیت کوین از حیث قیمت و جایگاه بازار بحث کرد. وو در این باره اشاره کرد که بیان قیمت دقیق در این رابطه غیرممکن است و شخصی اگر قیمت دقیقی را به زبان می آورد بیشتر جنبه ی بازارگرمی دارد، اما چیزی که مشخص و بدیهی است، آینده ی درخشان بیت کوین است و این رمز ارز قطعا صعود چشمگیری خواهد داشت. بیت کوین توانایی فراتر رفتن از 100 هزار دلار را نیز دارد.

در انتهای صحبت، وو به بحث هاوینگ پرداخت. وی بیان کرد که هاوینگ ارزش بیت کوین را دو چندان خواهد کرد. اگر بخواهیم بیت کوین را با طلا از حیث کمیاب بودن مقایسه کنیم، قطعا بیت کوین پیروز خواهد شد. زیرا با اختراع یک روش و یا کشف یک معدن جدید، می توان سرعت استخراج طلا را بهبود بخشید، اما بیت کوین به دلیل داشتن پشتوانه ی الگوریتمی، نرخ ثابتی خواهد داشت و عملا نمی توان در روند بدست آوردن این منبع با ارزش، دست برد.
منبع bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت