چمبرز: بیت‌ کوین باتوجه به سیکل‌های گذشته ممکن است تا 7 هزار دلار نیز سقوط کند!

راهنمای مطالعه

مدیر عامل شرکت “ADVFN”، «كلِم چمبرز» (Clem Chambers) معتقد است كه بیت‌کوین (BTC) می‌تواند در کوتاه‌مدت در بدترین حالت تا 7 هزار دلار هم سقوط کند اما 10 هزار دلار محتمل‌تر است. چمبرز در این رابطه بیان کرد که که بیت‌کوین، سیکلی ۴ ساله و مربوط به «رویداد هاوینگ» (Halving) را تکرار خواهد کرد:

«بیت‌کوین مثل موشک بالا می‌رود و مثل سنگ پایین می‌آید … این همان چرخه است. این همان مخاطب است. این همان نیروهای هدایت کننده بازار است و بنابراین الگو همان الگوی سال‌های پیش است.»

وی افزود که بیت‌کوین در مرحله Capitulation قرار دارد. این روند زمانی اتفاق میافتد که سرمایه‌گذاران سودهای قبلی خود را بواسطه فروش در بازار نزولی از دست می‌دهند. چمبرز بر این باور است که بیت‌کوین می‌تواند به 7 هزار دلار هم برسد، اما پیشتاز بازار رمز ارز برای مدت زمان طولانی در این سطح باقی نخواهد ماند. چمبرز می‌گوید زمستان رمزارزها فرا رسیده است؛ اما فرصتی است برای جمع‌آوری کوین‌های بیشتر. وی می‌گوید کسانی که بیت‌کوین ۶۰ هزار دلاری را خریده‌اند، باید «مدت طولانی» منتظر بمانند تا پول خود را پس بگیرند.

این تحلیلگر، صحبت‌های «ایلان ماسک» (Elon Musk) و خبرهایی که از چین به گوش می‌رسند را تنها پارازیت می‌داند و می‌گوید که بازار به دلایل فنی حرکت می‌کند و به این مسائل توجه خاصی ندارد اما مردم می‌خواهند افت و خیزهای بازار را به افراد یا محرک‌های دیگری نسبت دهند. اگرچه ممکن است هدف نزولی چمبرز بسیار افراطی باشد؛ اما به نظر می‌رسد نظرات او هم ردیف با صحبت‌های «اسکات مینرد» (Scott Minerd)، مدیر ارشد شرکت سرمایه‌گذاری «گوگنهایم» (Guggenheim) قرار بگیرد که اخیراً بیت‌کوین ۱۰ هزار دلاری را پیش‌بینی کرده بود.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت