مدیر عامل ریپل: تاثیر ما بر روی قیمت؛ به مراتب کمتر از تاثیر نهنگ‌ها است!

مدیر عامل ریپل تاثیر ما بر روی قیمت؛ به مراتب کمتر از تاثیر نهنگ‌ها است!

راهنمای مطالعه

برد گارلینگهوس (Brad Garlinghouse) مدیر عامل شبکه ریپل (Ripple)، در مصاحبه ای که با شبکه CNN انجام داد، هرگونه دخل و تصرف در روند قیمت توکن ریپل (XRP) را تکذیب کرد.

گارلینگهوس: ما توانایی کنترل قیمت ریپل را نداریم!

گارلینگهوس در این رابطه بیان کرد: “بدیهی است که بیشترین میزان توکن ریپل تحت کنترل ما می باشد اما از طرف دیگر با رشد قیمت ریپل و رشد شبکه، بیشترین سود را ما خواهیم برد بنابراین هیچ گاه اقدام به تزریق ریپل به بازار و کاهش قیمت نمی کنیم و اتهاماتی که به ما زده می شود ناعادلانه است. در حال حاضر ما حجم زیادی از توکن ریپل را ذخیره و غیرفعال کردیم و برنامه ای برای تزریق به بازار نداریم.”

توکن ریپل در ماه گذشته به کمترین میزان خود در دو سال اخیر رسیده بود و کمتر از 0.2 دلار خرید و فروش می شد، در حالی که در برهه ای ریپل به قیمت 3.4 دلار نیز رسیده بود. اما ریپل سال 2020 را خوب شروع کرد و در 24 ساعت گذشته 9 درصد رشد قیمت داشت.

مدیر عامل ریپل تاثیر ما بر روی قیمت؛ به مراتب کمتر از تاثیر نهنگ‌ها است!

اما بر خلاف ادعای گارلینگهوس، شرکت ریپل با شروع سال 2020، 1 میلیارد ریپل به ارزش 200 هزار دلار را از ذخیره خارج و فعال کرد. وی این عمل را صرفا مطابق با برنامه ریزی های انجام شده قبلی و انجام این امر را برای پاسخ گویی به تقاضای بازار ضروری دانست.

گارلینگهوس افزود:
“تا به امروز شرکت ما چندین مشتری بزرگ داشت که قصد خرید ریپل به ارزش ده ها میلیون دلار را داشتند. اما ما دست به چنین اقدامی نزدیم چون قصد نداریم کنترل ریپل به دست تعداد خاصی از افراد بیفتد.”

در واقع شرکت ریپل هرگونه دخالتی را در قیمت گذاری و روند بازار تکذیب کرده اما در این که توانایی این کار را دارد شکی نیست. مخصوصا با سیاستی که در پیش گرفته است و اجازه نمی دهد که اشخاص دیگری بخش اعظمی از این توکن را در دست بگیرند.
منبع cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت